Cena ogleda posameznega filma: 9 EUR
Za ogled filmov z VOD ni popustov.
Vstopnic za oglede filmov v dvoranah ali z VOD ni mogoče menjati ali zahtevati vračila denarja.
Nakup filmov za ogled z VOD je možen le prek spleta: na nakupni spletni strani Cankarjevega doma vam omogoča neposredni ogled filma na zahtevo, za katerega ste kupili vstopnico. Na tej povezavi registrirate in si ustvarite svoj uporabniški račun.
Filme, ki so na voljo za ogled na zahtevo (VOD), si po nakupu na www.liffe.si predvajate neposredno iz svojega Moj račun Cankarjevega doma.
Vsi filmi imajo samo slovenske podnapise.
Spisek filmov na ogled z VOD v okviru 36. Liffa bomo objavili pozneje.
Tehnična podpora uporabnikom (od 15. do 21. ure)
M +386 31 682 537
E [email protected]
Za dodatna pojasnila in pomoč pri nakupu smo na voljo na [email protected]
Izbrani filmi letošnjega Liffa so v videoteki DKino na voljo tudi naročnikom tv-paketa Telekoma Slovenije, ki je glavni pokrovitelj festivala Liffe:
Telekom Slovenije v videoteki DKino ponuja dva sklopa filmov:
- v kategoriji LIFFE 2025 so na voljo izbrani filmi letošnjega festivala; cena za film je 9 EUR,
- v kategoriji LIFFE pa so na ogled filmi prejšnjih Liffov in uspešnice drugih festivalov; cena za ogled filma je 3,50 EUR.
Če ste naročnik tv-paketa Telekoma Slovenije, lahko filme letošnjega Liffa kupite neposredno v videoteki DKino, nakup pa se vam bo obračunal na mesečnem računu za telekomunikacijske storitve. Če se za nakup filmov odločite v spletni trgovini Cankarjevega doma, pa kode za ogled, ki jih ob tem prejmete, ne morete izkoristiti v videoteki DKino.
od 12. novembra od 00.01 do 23. novembra 2025 do 23.59.
VOD filmi 34. Liffa v okviru Jadranske filmske mreže
Cena ogleda posameznega filma: 9 EUR, komplet vseh 5 filmov: 35 EUR
Nekateri filmi 36. Liffa so na voljo za ogled z VOD (video na zahtevo)
Program in navodila za ogled na www.liffe.si.
Cena ogleda posameznega filma: 9 EUR
Za ogled filmov z VOD ni popustov.
Vstopnic za ogled filma v dvorani ali z VOD ni mogoče menjati ali zahtevati vračila denarja.
Liffe se bo letos poklonil samosvojima ustvarjalkama, ki sta zaznamovali svojevrstno politično in kulturno okolje, predvsem pa geografski prostor, v katerega sta postavljali usode svojih junakov. Če so filmi ukrajinske režiserke Solnceve »glas iz preteklosti« takratne Sovjetske zveze, melanholične in vizualno spektakularne podobe Ukrajine ob Dnepru, so dela Kelly Reichardt, ki bo letos v tekmovalnem programu Cannesa predstavila svoj novi film The Mastermind, postavljena v zanjo neavtohtono okolje tihomorskega severozahoda, ki predstavlja diametralno nasprotje s soncem obsijani Floridi, kjer je bila rojena in je leta 1994 posnela svoj prvenec River of Grass. Kot da bi bilo domače okolje zanjo zakleto, se je za svoj naslednji film Old Joy borila polnih ducat let; odtlej je večino svojega opusa postavila v deževno, sivo in redko poseljeno okolje Oregona in Montane, ki sta postala sinonima za njeno ustvarjanje enako, kot je npr. Faulknerjevo delo povezano z Misisipijem.
Pri Juliji Solncevi tovrstni odkloni niso nikoli obstajali; z možem Aleksandrom Dovženkom, klasikom sovjetskega nemega filma – v čigar Zemlji (1930), enem najlepših filmov o ukrajinski grudi, je nastopila tudi sama – je sodelovala vse do njegove smrti leta 1956. Po tem je v obdobju sovjetske odjuge predelala njegove zapiske in nedokončane scenarije ter samostojno režirala triptih filmov o Ukrajini oziroma regiji ob rekah Dneper in Desna, virtuozno (v barvah in na 70mm filmski trak) posnete »intimne spektakle« brez primere, v katerih se družbeni vidiki križajo s skrajno intimnostjo ukrajinskega človeka. Ti filmi obravnavajo drugo svetovno vojno, nacistično okupacijo Ukrajine, osvoboditev in povojno obnovo z naraščajočo industrializacijo regije. Slednja je med drugim prinesla gradnjo ogromnega jezu na Dnepru, ki ga, mimogrede, dokumentira njen prvenec Pesnitev o morju (1958) in katerega porušenju smo bili priče med aktualno rusko agresijo. Filmi Solnceve so pesnitve o življenju ob reki, kjer – kot razloži junak Očarljive Desne (1964) – »nas je pozimi zeblo, poleti žgalo, da bi nas spomladi ugonabljale narasle vode, jeseni pa globoko blato«.
Simon Popek